Plaça de la Vila, 1, Sant Pol de Mar 08395 BCN
Tel: 93 760 04 51 · Fax: 93 760 13 52

La Biblioteca Can Coromines posa en marxa una nova edició del Voluntariat per la Llengua (VxL), una iniciativa que fomenta l’ús del català a través de la conversa i la participació en espais de relació quotidiana.
A partir del dijous 15 d’octubre, les trobades es faran cada dijous, de 17.30 a 18.30 h, a la Biblioteca Can Coromines (c. Consolat de Mar, 9).
El Voluntariat per la Llengua ofereix la possibilitat de formar parelles lingüístiques entre persones que volen practicar el català oral i persones que es comprometen a facilitar aquesta pràctica, en un ambient distès i proper.
L’objectiu és que les persones participants puguin guanyar confiança a l’hora de parlar català, millorar la fluïdesa i utilitzar la llengua habitualment, alhora que estableixen noves relacions i comparteixen experiències.
La iniciativa està impulsada pel Consorci per a la Normalització Lingüística, amb la col·laboració de la Biblioteca Can Coromines i l’Ajuntament de Sant Pol de Mar.
