Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Ca l'Arturo torna a ser refugi climàtic durant el mes d'agost

ca l'arturoL'Ajuntament de Sant Pol de Mar posa a disposició de la ciutadania un refugi climàtic a l'equipament municipal de Ca l'Arturo per oferir un espai fresc i confortable durant els dies de més calor.

El refugi climàtic estarà obert del dilluns 3 d'agost fins al dilluns 31 d'agost, de dilluns a divendres en horari de 16.30 a 20.00 h, i està especialment pensat perquè qualsevol persona que necessiti protegir-se de les altes temperatures pugui descansar en un ambient climatitzat.

Aquests espais formen part de les mesures de prevenció davant els episodis de calor intensa, que poden afectar especialment les persones grans, els infants, les persones amb malalties cròniques i qualsevol persona vulnerable als efectes de les altes temperatures.

L'Ajuntament recorda la importància de seguir les recomanacions d'autoprotecció durant els dies de calor, com mantenir-se ben hidratat, evitar l'exposició al sol durant les hores de màxima intensitat, utilitzar roba lleugera i buscar espais frescos sempre que sigui possible.

Publicació 28.07.2026
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Pujar al principi de la pàgina