Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El 18è Concurs de Composició d'Havaneres Josep Bastons ja té finalistes

El jurat del 18è Concurs de Composició d'Havaneres de Catalunya "Josep Bastons - Vila de Sant Pol de Mar" 2026 ha escollit les tres obres finalistes d'aquesta edició, que optaran als guardons del certamen.

Les composicions seleccionades són:
"No t'oblido", amb lletra i música de Jose Manuel Olaya Jiménez.
"Pescallunes", amb lletra de Montse Creus Regí i música de Xavier Roger Casadevall.
"Navegant impossibles", amb lletra de Neus Martínez Agustí i música d´Emilio Sánchez Rubio.

El concurs, que any rere any fomenta la creació de noves havaneres i contribueix a mantenir viu aquest patrimoni musical tan arrelat al nostre país, ha comptat amb un jurat format per persones qualificades del món de la música i de les lletres, especialment vinculades a l'àmbit de l'havanera.

Els noms de les obres guanyadores es donaran a conèixer durant el 24è Festival d'Havaneres FIRAMAR, que se celebrarà a La Punta el dissabte 22 d'agost, a les 21.30 h.

Aquesta nova edició del festival comptarà amb les actuacions dels grups Port Bo, Els Pescadors de l'Escala i Americanus, en una vetllada que tornarà a convertir Sant Pol de Mar en un punt de referència per als amants de les havaneres.

Com a activitat prèvia, el divendres 21 d'agost tindrà lloc el tradicional sopar-espectacle amb la proposta "Cants de Terra i Mar", de la Companyia Neus Mar.

Publicació 05.06.2026
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Pujar al principi de la pàgina