Plaça de la Vila, 1, Sant Pol de Mar 08395 BCN
Tel: 93 760 04 51 · Fax: 93 760 13 52

L’Ajuntament de Sant Pol organitza una nova sortida cultural per al proper dimecres 10 de juny, amb una proposta que combina patrimoni, història i gastronomia. Sota el títol “Rupit i Vic: pedres amb història”, l’activitat ofereix una experiència completa per conèixer dos dels indrets més emblemàtics de la comarca d’Osona.
La sortida tindrà lloc a les 9.00 h des de la Sènia i inclourà una visita a Rupit, un dels pobles medievals més ben conservats de Catalunya, conegut pel seu característic pont penjant. Durant el matí es farà una visita guiada pel seu nucli antic per descobrir-ne els racons i la seva història.
Posteriorment, el grup es desplaçarà fins a Vic, on es farà el dinar. A la tarda, els participants gaudiran de l’experiència Vicpuntzero, un recorregut immersiu per la història de la ciutat que inclou la visita a l’església barroca de la Pietat, el jaciment arqueològic de la Capella Fonda, la nau central, l’espai sobre les capelles i el cor, així com la pujada al campanar.
El preu de tota la sortida és de 50 euros. Les inscripcions es poden formalitzar a l’Oficina de Turisme fins al 20 de maig, o bé contactant al telèfon 93 760 45 47 o al correu electrònic ofturisme
