Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Informació sobre les moreres de la Plaça de la Vila

moreresDavant les consultes rebudes en relació amb les moreres de la Plaça de la Vila, des de l’Ajuntament volem informar la ciutadania que, en el marc de les obres de la plataforma única, s’ha dut a terme una revisió de l’estat de salut de l’arbrat de la plaça.

Un cop finalitzat aquest estudi, no s’han detectat afectacions greus que indiquin un risc imminent en les moreres. Per aquest motiu, no es realitzarà cap actuació sobre aquests arbres, que continuaran formant part de la Plaça de la Vila tal com ho han fet fins ara.

Cal recordar que, inicialment, s’havia valorat una possible actuació per motius d’eficiència, sempre amb la previsió de reposar l’arbrat amb el mateix tipus d’espècie. Tanmateix, arran de les inquietuds expressades per una part de la ciutadania i atès el bon estat actual de les moreres, s’ha decidit no intervenir-hi fins que no es constati que l'estat de salut d'aquests exemplars suposa un perill imminent per risc de trencament o caiguda.

L'equip de Govern vol agrair  l’interès i la implicació dels veïns i veïnes que es preocupen per la preservació de l’arbrat del nostre poble.

Publicació 23.12.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Pujar al principi de la pàgina