Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Oficina de Turisme incorpora una pantalla tàctil interactiva i accés digital 24 h

L'Oficina de Turisme de Sant Pol de Mar incorpora un nou servei pensat per millorar l'experiència dels visitants basat en una pantalla tàctil interactiva instal·lada a l'aparador del carrer de la Plaça, a la cantonada amb el carrer Abat Deàs. Aquesta eina està disponible cada dia de l'any, de 8 h a 23 h, i permet consultar de forma senzilla i visual els atractius, recursos i serveis turístics del municipi, així com planificar una visita personalitzada al poble.

Aquest nou dispositiu funciona amb la plataforma turística Cicerone i permet una navegació intuïtiva i accessible. A més de l’opció presencial a través de la pantalla, la plataforma també està disponible en línia les 24 hores del dia des de qualsevol dispositiu digital —ordinador, tauleta o telèfon mòbil— a través del web oficial de l’Ajuntament, a l’apartat de Turisme - Planifica la teva estada, o directament a través del següent enllaç.

Un dels grans avantatges del sistema és la seva capacitat multilingüe, ja que permet fer consultes en fins a 95 idiomes diferents, fet que el converteix en una eina molt útil per als visitants internacionals. A més, incorpora un assistent virtual anomenat Santpolet, un chatbot que actualment es troba en fase d’aprenentatge, però que té com a objectiu oferir un servei d’atenció turística àgil i de qualitat en un futur molt proper.

Amb aquesta iniciativa, Sant Pol de Mar aposta per la digitalització i la millora contínua de l’atenció al visitant, oferint eines modernes i accessibles per descobrir tot el que el poble pot oferir.

         

Publicació 19.06.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Pujar al principi de la pàgina