Pressupost Participatiu 2024
Obrir/tancar menú lateral
Resposta al comunicat de JxCat Sant Pol de Mar

En relació al comunicat que el grup municipal de Junts per Catalunya de Sant Pol ha realitzat el dia d'avui a les xarxes socials, l'equip de govern de l'Ajuntament de Sant Pol de Mar vol mostrar la seva profunda decepció en la manera en que «suposadament» estan realitzant una «oposició constructiva».

Des del dia 12 de març que va esclatar la crisi del Coronavirus, i avui ja es compleix el desè dia, no hi ha hagut ni el més mínim gest de col·laborar amb el govern per part del grup municipal de Junts per Catalunya, per aportar les millors solucions possibles a la ciutadania de Sant Pol, davant la situació excepcional que estem vivint. L'equip de govern sempre hem estat oberts a preguntes i propostes tant de part dels vilatans com dels regidors de l'oposició, així com també hem anat informant a l'oposició de les mesures que s'ha anat adoptant durant aquests dies.

La gestió de la crisi del Coronavirus no va de partits sinó de protegir-nos d'aquesta pandèmia i, per tant, tota aportació serà benvinguda. Lamentem que la primera aportació feta pel grup municipal de Junts per Catalunya hagi estat un comunicat públic qüestionant la gestió que s'està fent de la crisis, sense abans preguntar-nos a cap dels membres del Govern sobre l'estat de les coses o els dubtes que puguin tenir. De fet, la demanda que han fet pública s'està aplicant des del 14 de març passat, fa 9 dies.

Tot l'equip de Govern i treballadors públics de la casa estan treballant de la millor manera possible i amb tots els mitjans disponibles per vetllar per la seguretat de tots els santpolencs i santpolenques, i sí, podem cometre errors com qualsevol persona, però no cometrem l'error d'aprofitar aquesta crisi sanitària per fer-ne partidisme.

Aprofitem per agrair públicament la dedicació de tots els treballadors/es de l'Ajuntament. Gràcies a ells/es la «maquinària» funciona, malgrat al risc que s'exposen, igual que tots els establiments de primera necessitat.

Considerem que les persones de Sant Pol no es mereixen una «guerra» absurda de comunicats partidistes. Per tant, aquest és el primer i darrer comunicat que publicarem en resposta al Grup municipal de Junts per Catalunya.

Salut i república!

Publicació 23.03.2020
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic