Canvis en els canals de comunicació per millorar l'atenció als vilatans

dijous, 14 Novembre, 2019

Atendre totes les peticions dels santpolencs i santpolenques i fer-ho en el menor temps possible. Aquesta és una de les màximes prioritats del nou equip de govern, raó per la qual s'ha realitzat una revisió a fons dels diferents canals de comunicació existents perquè la ciutadania pugui contactar amb l'Ajuntament i analitzar el seu ús i idoneïtat. 

Fruit d'aquest estudi s'ha constatat que l'existència de moltes vies de contacte extraoficials no sempre és sinònim d'un millor servei a la ciutadania. Fins ara els diferents canals de comunicació eren la instància genèrica (de tramitació presencial o telemàtica), el correu electrònic digueslateva@santpol.cat, el formulari de contacte del web municipal, les aplicacions per a dispositius mòbils Línia Verda i Sant Pol App, així com els perfils que l'Ajuntament de Sant Pol de Mar té en les xarxes socials de Facebook i Twitter.

Tot plegat comporta múltiples vies d'entrada malgrat que només una d'elles, la instància genèrica, és el canal legalment contemplat perquè el ciutadà es comuniqui amb l'administració pública amb totes les garanties. A més, disposar de tants canals de comunicació fa que les peticions ciutadanes sovint arribin duplicades i en dificulta la seva gestió interna.

Per tot això, el govern municipal ha decidit suspendre temporalment el correu electrònic digueslateva@santpol.cat a partir del proper dilluns, 18 de novembre, i fer que les consultes i peticions es canalitzin únicament pel formulari electrònic i les instàncies oficials. Les incidències de via pública també es poden notificar través de l'aplicació Línia Verda, gestionada des dels Serveis Municipals.

Amb aquesta mesura, el govern vol millorar la coordinació de totes les peticions que arriben a l'Ajuntament, així com optimitzar-ne el temps de resposta. Ens apliquem la màxima de menys quantitat per a més qualitat.

Vies de contacte amb l'Ajuntament de Sant Pol de Mar:

Comparteix aquesta pàgina: