Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El Consistori ja té la postal nadalenca d'enguany

Divendres passat es va realitzar un taller de postals de Nadal a la Biblioteca de Can Coromines on es va escollir la postal guanyadora
 
Amal Chtiar Jarroum, una nena d'11 anys, és la creadora de la felicitació que utilitzarà l'Ajuntament de Sant Pol per desitjar «Bon Nadal». En total, al taller van participar 16 infants, dels quals van sortir 6 finalistes. D'aquesta mitja dotzena de seleccionats, es va escollir la postal guanyadora, la de l'Amal, que servirà com a felicitació institucional de l'ajuntament de Sant Pol de Mar.
 
Tots els participants van rebre un obsequi i la postal guanyadora un val per material escolar i llibres. El taller va anar a càrrec del pedagog Dario Martone, qui va dinamitzar el taller dedicat als infants i on van participar molts pares i mares.
 

Publicació 04.12.2017
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Pujar al principi de la pàgina