Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El director Joaquim Oristrell i els actors Carme Balagué i Oriol Aubets reflexionen sobre la televisió i el cinema al segon DEBAT A BAT d'aquest dissabte

La televisió i el cinema centren el segon Debat a Bat que organitza l'Ajuntament de Sant Pol, que compta amb la col·laboració del director i guionista Joaquim Oristrell i els actors Carme Balagué i Oriol Aubets, tots tres vinculats al món del teatre, el cinema i la televisió.

El cicle DEBAT A BAT, que prepara trobades trimestrals conduïdes per Xon Belmonte, es va iniciar el passat mes de febrer amb la dissertació sobre alimentació a càrrec de la xef Carme Ruscalleda i la dietista Pilar Senpau. La iniciativa pretén crear un espai per a l'opinió i la reflexió sobre temàtiques diverses de la mà d'especialistes en la matèria i vinculats al territori.

 

 

 
DEBAT A BAT: Quina televisió i cinema tenim?

Dissabte 24 de maig
Espai de debat i opinió. Cicle de xerrades i debats. Segon debat amb:

JOAQUIM ORISTRELL
Guionista i Director de Televisió, Cinema i Teatre
CARME BALAGUÉ
Actriu de Televisió, Cinema i Teatre
ORIOL AUBETS
Actor i Director de Teatre, Cinema i Televisió

HORA: 19:30h
LLOC: Pati de Ca l'Arturo (en cas de pluja es farà al segon pis)
ORGANITZA: Ajuntament de Sant Pol

Publicació 20.05.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Pujar al principi de la pàgina