Obrir/tancar men˙

Ajuntament de Sant Pol de Mar - Participaciˇ ciutadana

NotÝcies
Obrir/tancar men˙ lateral
Com valores el servei de l'Oficina d'Atenciˇ al CiutadÓ?

L'Ajuntament de Sant Pol de Mar està immers des de fa algunes setmanes en la confecció de la Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) i una de les accions que es posen en marxa, des d'avui i fins al 17 de juny, és una enquesta entre les persones usuàries del servei que permeti extreure dades per establir els objectius i possibles millores.

És per això que, amb l'assessorament de la Diputació de Barcelona, s'ha preparat una breu enquesta web que també està disponible en format paper a l'OAC per a les persones que no disposin de connexió a Internet. Totes les persones usuàries de l'OAC que ho desitgin, poden realitzar l'enquesta des d'aquí.
 

Les cartes de serveis són documents públics a través dels quals l'organització informa als seus usuaris dels serveis que ofereix i dels compromisos de qualitat que assumeix en la seva prestació, així com dels drets dels usuaris en relació a aquests serveis. Representa el compromís públic de l'Ajuntament de desenvolupar les seves funcions sota criteris de qualitat i millora contínua, ja que promou les relacions amb els usuaris, serveix per definir estàndards de servei, permet establir objectius ambiciosos i pretén assolir una major qualitat en els serveis.

Les cartes de serveis s'elaboren en base els estàndards de qualitat de la norma UNE 93200:2008 i estan contemplades en la Llei de Transparència de Catalunya.

Temes relacionats
Publicaciˇ 01.06.2021
Versiˇ per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electr˛nic
Pujar al principi de la pÓgina