Plaça de la Vila, 1, Sant Pol de Mar 08395 BCN
Tel: 93 760 04 51 · Fax: 93 760 13 52

Sant Pol presenta aquest any la 6a Fira del Maresme d'Artesans del Formatge i de Pastor que se celebrarà els dies 29 i 30 d'abril a la Plaça Anselm Clavé i que inclou xerrades, tastets, tallers i parades de venda de productes.
Les xerrades-tast d'enguany aniran a càrrec de Paula Fonollà de Formatges Reixagó i de Pere Cots de Formatgeria Tros de Sort.També hi haurà un taller de melmelada per a petits i grans a càrrec de Melmelades Calada de Sant Pol de Mar, i en el ja habitual sopar musical de cantautors es comptarà amb l'actuació de Salva Gallego i Montse Ferrermoner (components de Clave de Sur). El dissabte al migdia tindrem la presentació del llibre «Formatges», Els 50 millors de Catalunya, a càrrec de Laia Pont.
També els dos dies de la fira podrem gaudir dels formatges i melmelades escoltant bona música, el dissabte amb la Big Bang Valona i el diumenge amb el grup «Cheese Jazz Quartet» que ens oferirà «Jazz de tots els temps».
La fira, que organitza l'Associació Cultural Penya Xíndries i l'Ajuntament de Sant Pol de Mar, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i Acrefa comptarà amb la participació de 16 artesans del formatge procedents d'arreu de Catalunya.