La sala polivalent Josep M. Ainaud de Lasarte de Sant Pol de Mar ha estat objecte en els darrers mesos de diversos treballs per millorar aquest equipament municipal i adequar-lo als diferents usos al qual se sotmet.
Les obres i millores realitzades han estat costejades per l'Ajuntament de Sant Pol de Mar amb el suport de la Diputació de Barcelona, que ha subvencionat part dels treballs a partir d'una línia específica d'ajuts per finançar obres i/o actuacions de reforma, millora i manteniment d'equipaments culturals locals.
L’actuació ha tingut per objecte la millora de l’acústica de l’equipament, atesa la mala qualitat del so que es reproduïa a l'interior de la sala, axí com l’adquisició d’equipament audiovisual per a una millor funcionalitat per a l’exhibició d’arts escèniques i el confort del públic en general.
El pressupost de l’actuació ha estat de 65.888,59€, IVA inclòs. D'aquests, 39.125,59€ corresponents a l’actuació de condicionament acústic i 26.763,00€ corresponents a l’adquisició de material audiovisual.