Ajuntament de Sant Pol de Mar
Notícies

Les mobilitzacions seran a les vuit del vespre davant dels ajuntaments per exigir l'alliberament de la resta de presos polítics

El consistori es concentrarà en senyal de rebuig després que el jutge del tribunal Suprem, Pablo Llarena, hagi decidit mantenir en presó incondicional al vicepresident cessat pel 155, Oriol Junqueras, així com el conseller destituït, Joaquim FornJordi Sànchez Jordi Cuixart.

Per als altres encausats, Dolors BassaMeritxell BorràsCarles MundóRaül RomevaJosep Rull i Jordi Turull, ha dictat presó eludible mitjançant una fiança de 100.000 euros.

Llarena també els ha imposat altres mesures cautelars com la retirada del passaport, la prohibició de sortir de territori espanyol i compareixences setmanals al jutjat més pròxim al seu domicili o al TSJC.

Publicació 04.12.2017