Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Pol de Mar

Organització institucional
Obrir/tancar menú lateral
Comissió de Coordinació de Govern
  • La Comissió de Coordinació de Govern és un òrgan municipal col·legiat integrat per tots/tes els regidors i regidores a qui l'alcalde hagi delegat competències.
     
    Les seves funcions són:

    • Coordinar l'acció de govern a tot el municipi.
    • Canalitzar les demandes realitzades a través del regidor/a de les diferents àrees per tal de respondre a les necessitats de la ciutadania.
    • Examinar aquells assumptes que afectin diferents regidories i que exigeixin l'elaboració d'una proposició conjunta.
    • Deliberar, amb caràcter previ, la proposta de futures realitzacions o inici d'actuacions.
    • Coordinar el funcionament i fer el seguiment de les diferents activitats municipals.
    • Informar als membres del govern de la marxa, de les incidències i el funcionament dels serveis i obres municipals.
    • Assessorar als membres del govern en la gestió de les respectives responsabilitats.
    • L'estudi i coordinació de qualsevol altra de les funcions de competència municipal.

     La Comissió es reunirà amb una periodicitat ordinària setmanal, sense necessitat de convocatòria prèvia, els dijous, a les 20 hores, i no s'aixecarà acta de la mateixa.
     

Temes relacionats
 
Versió per imprimir
Pujar al principi de la pàgina